Görsel Yok

Denizli Sedat Bey 59 Yaş Emekli

0

Merhaba ben Denizliden Sedat 59 yaşındayım.Kamudan emekliyim.Evim arabam var. Çocuk sorunum yok.Alkol yok.Sigara var.Eşim vefat etti.Yalnız yaşıyorum.Denizliden yaşıma uygun çocuk sorunu olmayan ciddi bayan eş [İLAN DETAYLARI>]

YASAL UYARI !

0

İLAN SAHİPLERİ İLE ARANIZDA DOĞABİLECEK SORUNLARDAN MESUL DEĞİLİZ  ! HERKES İNCE ELEYİP SIK DOKUSUN.İYİCE ARAŞTIRSIN.